Det gjorde jeg ikke. Den er fin nok, men det er logik for burhøns. Ja, jeg ved godt, at overspringshandlinger er dumt (og jeg har et serøst Facebook-misbrug), og jeg ved godt, hvad jeg skal gøre for at lade være: Struktur, struktur, struktur. Hvis jeg kunne, så slukkede jeg computer eller internet, når jeg satte mig for at arbejde. Det er bare en dårlig plan, når man skal bruge nettet til at søge informationer og artikler.
Jeg er som nævnt i gang med specialet, men jeg har godt nok svært ved at komme i gang. Sådan for alvor. Jeg har en god uge afsat nu til at få skrevet omtrent en tredjedel af min opgave. Og jeg er helt blank og laver alt andet end at skrive.
Suk...
Ingen kommentarer:
Send en kommentar