Sider

onsdag den 28. august 2013

Elektronikforbandelse?

Min mobil har længe haft problemer med batteriet. Når den kommer ned på cirka 30%, så er det fuldstændig tilfældigt, om den siger "Lav strøm - find en oplader - kun 1% tilbage - slukker" eller om den gider holde strøm.

Vores vaskemaskine er utæt ud gennem døren. Ikke noget med slangen bagpå - nej, der siver vand ud af døren. Så indtil jeg få ringet til en reperatør, ligger der en bakke under forsiden, som opsamler vandet, som jeg så kan hælde op i en spand.

Min computer har i et par uger haft problemer med at være overfølsom. Hvis jeg rettede lidt på skærmens vinkel (vi taler 2-3° i forhold til den 120°-vinkel, den normalt står i), så slukkede den, som om jeg havde klappet låget sammen på den.
Dén er dog nu blevet rask igen, da jeg i går opdagede, at den havde tabt en skrue fra bagsiden. Så efterspændte jeg alle skruer (undtagen den ene, der mangler), og nu er den rask igen.

Og det er jo dejligt, at jeg ikke skal bruge penge på ny computer, når jeg nok er nødt til at bruge på ny mobil og på enten reperation eller udskiftning af vaskemaskine. Alligevel er jeg en lillebitte smule ærgerlig over ikke at kunne shoppe elektronik.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar