På trods af, at jeg helst vil være hjemmegående husmor med mange børn (For fanden, de to, jeg har fået, er de dejligste, sødeste, mest vidunderlige børn! Verden skal beriges med flere fra den genpulje!), så betragter jeg mig generelt som et fordomsfrit menneske, der ikke sætter folk i stereotypiske kasser.
Ikke desto mindre er der noget helt forkert i min verden, når jeg ringer og bestiller tid hos gynækologen, og det er en ung fyr, der tager telefonen.
Gynælogiske lægesekretærer skal være kvinder på 50+!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar