Der har været ret stille her på bloggen, og det er ikke fordi, jeg ikke gerne ville sige en masse. Tværtimod har jeg tre-fire halvkvædede udkast liggende som kladder.
Problemet er bare, at døgnet har for få timer til alt det, jeg gerne vil og skal.
Lige nu skal jeg for eksempel se Masterchef, drikke varm kakao og få min begyndende forkølelse til at gå væk. Senere er der noget vasketøj, der skal hænges op og noget, der skal hentes og foldes. Og en opvask, der skal tages. Madpakke, der skal pakkes. Tasker og tøj, der skal lægges frem til i morgen. Og forhåbentlig også få skrevet lidt på specialet. Og så glemmer jeg altså lidt, at jeg har en blog-ambition.
Måske skal jeg begynde med kortere indlæg i stedet for absolut at ville komme ud med de store tanker hver gang.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar