Sider

søndag den 29. september 2013

Dagen derpå

Vi var til fest i går, Den Kloge Mand og jeg. Hver vores fest.

Så alle fire børn var blevet sendt til pasning hos mine forældre. Det var gået rigtig fint, og de var glade, da de kom hjem. Men alle fire børn blev puttet 18:15, og der har ikke været en lyd siden, så de var vist også lidt trætte.

Vi to festaber, derimod.... Øj!

Vi startede henholdsvis klokken 16 og 18 i går, og ved 2-tiden mødtes jeg med ham og hans venner. Han smilede lykkeligt, da han så mig, og inden jeg havde drukket en øl, var sidste udskænkning annonceret, og min mand kiggede på mig og spurgte, om vi ikke skulle tage hjem.

Det var dejligt at komme hjem sammen fra en fest. Småfulde og trætte. Forelskede.

Vi sov SÅ godt. Og LÆNGE og tilbragte hele dagen i sengen. Først ved to-tiden fik vi at vide, at nu var børnekaravanen på vej retur, og så stod vi op.

Vi må gøre det noget oftere. Måske hver anden måned? For sådan en solo-weekend, hvor vi har tid til at sove og kysse og elske, er altså ikke så tosset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar