Specialet er afleveret, og der er nu "kun" et forsvar i januar. Og så er jeg arbejdsløs og skal ud og søge.
Men det er ikke dét, det her skal handle om.
Jeg har i den forgangne tid, hvor bloggen har været død, haft flere ideer til indlæg, jeg godt ville skrive på bloggen.
Nu vil jeg genoplive bloggen med mindst ét indlæg om dagen. Nogen af dem er "nyheder", resten er gamle ideer, der genoptages.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar