Jeg plages tilbagevendende af små sprækker ved kanten af højre tommelfingernegl (og KUN dér!) og af smerter i venstre håndled. I disse dage har jeg begge dele på én gang.
Men i dag har jeg både investeret i elastikbind OG spray-on-plaster til den slags revner.
Jeg har det bedre, men føler mig gammel og fornuftig.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar