Sider

mandag den 23. december 2013

Julestress? Nix!

Vi har haft en travl december, og har ikke nået noget jule-agtigt. Der er ikke kommet et eneste stykke julepynt op (men vi har dog haft et kalenderlys), og vi har ikke købt julegaver.

På grund af julefrokoster og børnefødselsdag har vi kun haft i dag til at klare det. Og vi har også en familietradition om en zoo-tur op til jul. Og det skulle også ske i dag.

Så vi kørte hjemmefra klokken 10 og tog i Zoo (hvor der var godt plads på både parkeringsplads og i haven) og var et par timer, før vi kørte i Fields (hvor der var meget lidt plads i parkeringskælderen, og mange mennesker oppe). Men vi skulle ikke så meget, så på trods af mange mennesker og lange køer og fire børn, så blev det en rolig og hyggelig eftermiddag, hvor vi fik klaret det hele og hygget og endte med aftensmad på BurgerKing.

Det var godt nok ikke det, jeg havde forestillet mig, da vi lagde planen. Jeg er meget positivt overrasket!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar