Jeg kom i tanke om det - det der geniale indlæg!
Og naturligvis, da jeg var tilbage i bilen og på vej hjem. Det passer jo, det der med at gå ud og komme ind igen, hvis man har glemt, hvorfor man gik ind i et rum...
Nå, men glæd jer: Der er et super fedt indlæg på vej om alder og selv-billede og zen!
Eller... Inde i mit hovede, er der i hvert fald fede brudstykker. Så må vi se, om det også kommer ud. Rigtigt. På et tidspunkt. Indenfor overskuelig tid.
Fik jeg nævnt, at jeg er lidt i et specialemudderhul pt.?
Ingen kommentarer:
Send en kommentar