Sider

onsdag den 12. februar 2014

Pli om invitationer

Jeg er for nylig blevet tilføjet til en gruppe "for dem, der godt vil modtage invitationer om den månedlige  fredagsbar", fordi den faste vært var træt af hver måned at invitere manuelt 200+ mennesker og så indimellem fejle og få inviteret nogen, der ikke var interesserede - og få vrede mails retur om, at de ikke gad at blive spammet med latterlige invitationer.

Undskyld mig, men hva'???

Om en invitation er på papir eller på Facebook er vel lige meget. Den er et udtryk for, at nogen holder et arrangement, som de synes, man skal deltage i. De har - uanset hvor kort - tænkt på én. 
Det skal man respektere og opføre sig ordentligt. Hvis man ikke gider, kan man takke nej, og eventuelt venligt skrive "du behøver ikke invitere mig fremover". Men jeg kan simpelthen ikke forstå, at man kan blive vred over at blive inviteret. 

Det er da topmålet af dårlig pli.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar